P³yta obornicka

 

 

Oferta >> Blacha trapezowa T18

Blacha trapezowa T18

 

 

 

Prometplast | P³yty warstwowe | Blacha trapezowa

Prometplast - p³yty warstwowe (obornickie) najwy¿szej jakoœci

Blacha trapezowa T-18 to nowoczesny i uniwersalny materia³ nadaj¹cy siê do krycia dachów obiektów przemys³owych, gospodarczych, tymczasowych. Blacha trapezowa T-18 w kolorze br¹zowym, miedzianym, czerwonym, ciemnozielonym jest chêtnie stosowana na dachach domków jednorodzinnych i wielorodzinnych. Wykonana z blachy ocynkowanej mo¿e byæ najtañszym sposobem zast¹pienia szkodliwego eternitu w gospodarstwie.

 

 

Nie ma równie¿ przeciwwskazañ by z blachy T18 wykonaæ bramê gara¿u, czy fragment ogrodzenia. Zastosowanie blachy trapezowej ogranicza tylko ludzka wyobraŸnia!

 

Blacha trapezowa T18

 

 

Podstawowe dane techniczne:

wysokoœæ profilu: 18 mm, profil dachowy z tzw. "rynienk¹"

szerokoœæ krycia (modu³): 1080 mm

szerokoœæ ca³kowita 1130 mm

maksymalna d³ugoœæ: 8000 mm (sugerowana ze wzglêdów transportowych)

 

Blacha trapezowa T18 | Prometplast | P³yty warstwowe

 

Dziêki nowoczesnej technologii produkcji, zastosowaniu najwy¿szej jakoœci komponentów oraz wykwalifikowanej Zak³adowej Kontroli Produkcji mo¿emy zapewniæ wysok¹ powtarzalnoœæ wymiarów, kszta³tów oraz kolorów blach.

 

 

Transport

 

Zalecanym œrodkiem transportu s¹ samochody ciê¿arowe spe³niaj¹ce nastêpuj¹ce wymagania:

d³ugoœæ skrzyni ³adunkowej lub naczepy powinna zapewniæ podparcie stosu p³yt na ca³ej d³ugoœci

w celu optymalnego wykorzystania powierzchni ³adunkowej, aby u³o¿yæ dwa stosy p³yt obok siebie, szerokoœæ naczepy lub skrzyni ³adunkowej miêdzy burtami powinna wynosiæ 2350 mm

blacha trapezowa w czasie transportu musi byæ zabezpieczona pasami transportowymi, przy czym naci¹g tych pasów nie mo¿e powodowaæ odkszta³cenia blach. Pasy nale¿y rozmieszczaæ w miejscach podparcia blach.

 

 

Roz³adunek

 

Roz³adunek blach trapezowych mo¿e odbywaæ siê: rêcznie, za pomoc¹ jednego lub dwóch wózków wid³owych, za pomoc¹ dŸwigu. W ka¿dym przypadku nale¿y zwracaæ uwagê na to aby nie uszkodziæ blach. Przy roz³adunku d³ugich blach dŸwigiem nale¿y stosowaæ d³ugie zawiesia lub trawers. W czasie rêcznego roz³adunku nie nale¿y przesuwaæ blach po innych blachach ani po pod³odze samochodu/naczepy. Blachy d³ugie nale¿y przenosiæ w pozycji pionowej.

 

 

Sk³adowanie na placu budowy lub na placu magazynowym

 

Pod³o¿e, na którym maj¹ byæ ustawione stosy blach musi byæ równe i utwardzone. Paczki blach nale¿y uk³adaæ na podk³adkach np. z krawêdziaków drewnianych lub
ze styropianu o wysokoœci nie mniejszej ni¿ 250 mm, zachowuj¹c ró¿nicê wysokoœci podk³adów tak, aby tworzy³y spadek wzd³u¿ bocznej krawêdzi blach. Uzyskane w ten sposób pochylenie p³yt umo¿liwia odp³yw wody z opadów atmosferycznych.  Sk³adowanie blach przez d³u¿szy czas na otwartej przestrzeni wymaga dok³adnego zabezpieczenia np. przed opadami atmosferycznymi lub silnym wiatrem.
W przypadku zamoczenia paczki blach nale¿y bezwzglêdnie rozdzieliæ  pojedyncze arkusze przek³adkami tak aby umo¿liwiæ wyschniêcie wszystkich arkuszy.
Blachy kolorowe zabezpieczone s¹ na czas transportu i monta¿u foli¹ ochronn¹. Jeœli paczka z blachami ma byæ d³ugo sk³adowana nale¿y pierwsz¹ (górn¹) blachê zabezpieczyæ przed promieniami UV, które mog¹ doprowadziæ do skruszenia folii. Skrusza³a folia mo¿e byæ trudna do usuniêcia a stosowanie metod si³owych/mechanicznych mo¿e doprowadziæ do uszkodzenia lakieru.

 

 

Konserwacja

 

W przygotowaniu...

 


 

* (Przedstawione powy¿ej kolory proszê traktowaæ jako orientacyjne ze wzglêdu na ró¿nice 

   w odwzorowaniu kolorów np. przez ró¿ne monitory)

 

Mapa strony | P³yty warstwowe | Kontakt

ostatnia aktualizacja: 09 maja 2013